Sunday, March 9, 2008

translations-20

ello boss...it's the election period..and i feel the bahasa melayu

"terlalu lambat untuk minta maaf...terlau lambattttt......"
apologize

"dia sebab air mata atas gitarku.."
teardrops on my guitar

"babi kalau kau strip kau dapat tip kerana ku suka saja dirimu"
the way i are

"bagi bagi ku bagi ku bagi bagi ku"
gimme more

"si pendek ada jeans bentuk epal, but dengan bulu(dengan bulu!!) seluruh kelab tengok-tengok dia,dia hentam lantai,kemudian si pendek pergi rendah rendah rendah rendah rendah rendah rendah rendah "
low

"dia nak cinta-cinta, nak tu cium-cium,dalam mindanya dia bermimpi untuk dengan sayaa"""
kiss kiss

"kau terlalu cantikkkkk awet,kerana tu ia takkan jadi, kau buatku bunuh diri,bunuh diri bila kau kata dah habis"
beautiful girls

"setiap hari kau buatku cinta hang kurang dan kurang"
everyday i love you less and less

"askar boi dalamnya oh,tengok saya cranknya,tengok saya guling,tengok saya crank askar boi tu,supermannn tu pelacur"
crank that

"ku tak peduli apa mereka kata, saya cinta padamu,mereka cuba tarik saya pi,tapi mereka tak tahu apa benar,jantung saya cacat kerana vena yang saya selalu tutup,kau potong saya buka dan saya terus berdarah,terus terus berdarah cinta"
bleeding love

"henti dan tengok,saya rasa saya bergerak tapi tak pi mana,ya saya tahu semua orang takut,tapi saya jadi apa saya tak boleh jadi,oh boleh kamu tengok apa saya tengok"
stop and stare

"nangis saya satu sungai"
cry me a river

"mereka cuba bawa saya ke pemulihan tapi ku kata tidak tidak tidak"
rehab

"oh tuhan saya"
oh my god

"tolong jangan hentikan muzik"
please don't stop the music

"bila matahari sinar kita sinar sama-sama,bagi hang tahu saya sini selamanya,kata saya sentiasa jadi kawan,buat janji saya akan kekal hingga habisnya,sekarang hujan lebih dari lebih,tahu bahawa kita masih ada kita,kamu boleh diri bawah payung saya,kamu boleh diri bawa payung saya, yung yung eh eh eh,bawah payung saya yung yung eh eh eh"
umbrella

"kamu atas jantung saya seperti tatu,seperti tatu,saya akan selalu cintamu"
tattoo

"saya perlu sikit tuah dari sedikit,kerana setiap kali saya sangkut kata-kata tak betul,dan setiap kali saya cuba saya terikat lidah,saya perlu sikit tuah baik untuk tolong saya kali ini"
tongue tied

"kalau kamu sedar apa yang saya sedar,kita akan jadi sempurna untuk kita dan takkan cari yang lain,sedar apa yang saya sedar,kita takkan perlu fikir kalau tertinggal pada kita kali ini"
realize

"saya takkan tulis untuk kamu lagu cinta,kerana kau mintanya,kerana kau perlukannya,kau tengok,saya takkan tulis untuk kamu lagu cinta,kerana kau bagi ku tahu jadi ke tak jadi,kalau kau ikut jalan kau,aku takkan tulis untuk kamu untuk kekal,kalau semua yang kau ada ialah berpisah,saya perlukan sebab lebih baik untuk tulis lagu cinta untuk kau hari ini"
love song

fuckin a